ATSAUKSMES PAR CEĻOJUMU SABIEDRĪBU ЛАСПИ
|
apceļots 11 gadiem atpakaļ
|
Ceļojumu aģentūras novērtējums:
|
|
Mēs pasūtījām atvaļinājumu Krimā tūrisma aģentūrā LASPI, Levant viesnīcā Jaltas pilsētā. Ieradāmies oktobra vidū no piektdienas uz nedēļas nogali + vēl 2 dienas. LASPI man patika ceļojuma organizācija un ērts internets - pielikām minimālu piepūli, menedžere Elena bija ļoti uzmanīga un pieklājīga, ieteica ērtu istabiņu un rezervēja biļeti akcijai, bija labs ietaupījums. →
|
apceļots 11 gadiem atpakaļ
|
Ceļojumu aģentūras novērtējums:
|
|
Paldies Laspi par kompetento un uzmanīgo apkalpošanu. Uzņēmums Laspi man palīdzēja izvēlēties sanatoriju ārstēšanai, mainīja atgriešanās lidojuma datumu un rezervāciju personisku apstākļu dēļ. Atpūtās sanatorijā Ai-Danil. Aprakstiet vārdos: 1. →
|
apceļots 11 gadiem atpakaļ
|
Ceļojumu aģentūras novērtējums:
|
|
Laspi pakalpojumus izmantojām ne reizi vien, šogad lieliski atpūtāmies Karpatos - paldies!!! Cik brīnišķīgi ir atvaļinājums un mūsu dzimtie Karpati ar brīnišķīgo dabu, jo būt Kijevā vienkārši nebija iespējams. Esmu ļoti pārsteigts, ka ir tik sliktas atsauksmes par Laspi, domāju, ka kompānijā strādā kompetenti speciālisti, vienmēr ļoti veiksmīgi iesaka viesnīcu un lidojumu, viss ļoti skaidri un labi saskaņoti. →
|
apceļots 13 gadiem atpakaļ
|
Ceļojumu aģentūras novērtējums:
|
|
Nopirku atpūtu pansionāta pērlē šajā zemiskajā vietā. Kad ierados, biju šokā. Istabas pludmales vannas istaba istabas zonā ir vienkārši šausmīga! Pilnīgi nesakrīt ar mājaslapā redzamajiem attēliem. Netīrumi un pilna "loba"! Kad vērsos firmā Laspi ar pretenziju, deputāts. →
|
apceļots 13 gadiem atpakaļ
|
Ceļojumu aģentūras novērtējums:
|
|
Nopirku biļeti savam bērnam (10 gadi) atpūtai Laspi bērnu nometnē no 08.07.2012 līdz 27.08.2012. tajā pašā laikā tika noteikts, ka bērns brauc ar vilcienu ar bērnu grupu un arī vilciena biļetes tika pasūtītas caur tūrisma aģentūru Laspi.Pērkot ekskursiju vadītāja ļoti ieteica nedot bērnam apliecības oriģinālu ar viņi saka, ka pietiek ar kopiju, un oriģināls var tikt pazaudēts. →
|
apceļots 13 gadiem atpakaļ
|
Ceļojumu aģentūras novērtējums:
|
|
Komunikācijas veids. Klientu atbalsts ir šausmīgs! 23. augustā rezervēju istabiņu pansionātā, vadītāja man neatsūtīja apstiprinājumu. Es uzrakstīju e-pastu. to adrese atbalsts. Un tā vietā, lai piedāvātu man iespējamās apmaksas iespējas nedēļas nogalē, viņš man uzdeva jautājumu "Kā es maksāšu par rezervāciju, ja bankas nestrādā?" Man šis jautājums jāuzdod viņiem, nevis viņiem man. →
|
apceļots 13 gadiem atpakaļ
|
Ceļojumu aģentūras novērtējums:
|
|
Uz Kakadu nometni aizsūtīju 9 gadus vecu bērnu ar pavadoni. 1) izbraukšana bija 10.08 ziņoja izbraukšanas laiku 09.08 ap 14.00 Uz pastāvīgiem zvaniem ir tikai viena atbilde - nesatraucieties ne 12.00, ne 18.00 viņš izbrauks. 2) ejot līdz mašīnai, bērnu sarakstā neatrada, lai atbildētu uz jautājumu, zvaniet ceļojumu aģentūrai (tas ir 10 minūtes pirms izbraukšanas) par pārliecinošiem lūgumiem (gandrīz mēnesi no rezervācijas datuma) par zemāku vietu nebija ne runas. →
|
apceļots 14 gadiem atpakaļ
|
Ceļojumu aģentūras novērtējums:
|
|
sarunāju atpūtu uz nedēļu ar draugu, sazinājos ar Laspi tūrisma aģentūru, konsultēja mūs uz Ay Danil sanatoriju un te nu mēs esam Krima jau sen ir atpalikusi ar savu nepieklājīgo apkalpošanu no kārtīgu cilvēku atdusas vietām, bet te !! viņš vienkārši →
|
apceļots 15 gadiem atpakaļ
|
Ceļojumu aģentūras novērtējums:
|
|
Šogad izmantoja Krimas uzņēmuma "LASPI" (vadītāja Poļina Kuzenkova) pakalpojumus. Papildus pateicības vārdiem par efektivitāti, profesionalitāti un pieklājību, tas nenāk prātā. Lai Dievs dod labklājību jūsu uzņēmumam un jums Polina - visu, ko vēlaties sev! Ar cieņu, Natālija. →
|