autors:
Pakalpojuma iegādes datums: 01 decembris 2018 Rakstīts: 03 februāris 2019 |
|
Ceļojumu aģentūra: Аккорд-тур Туроператор (Ļvova) Pakalpojuma veids: экскурсионный тур |
Labvakar, es vēlos padalīties ar savu vilšanos par Accord Tour. 2018. gada novembrī ar vīru devāmies Weekend tūrē Krakovā, viss bija vairāk vai mazāk paciešams, tagad nestāstīšu, budžeta autobusa tūrei, protams, ir savi mīnusi, par otro runāsim ceļojums. Novembrī mēs savai 18 gadus vecajai studentes meitai apmaksājām ekskursiju uz Prāgu, kurā viņai bija jādodas kopā ar klasesbiedreni 27. janvārī. Un tā mēs gaidām, nopirkām biļetes uz Ļvovu un atpakaļ, saņēmām koferi, un 21. janvārī Accord paziņoja par tūres atcelšanu. Pretī piedāvā to pašu tūri, bet tajos datumos, kad jau sāksies mācības, 27. janvārī, lai nenodotu dzelzceļa biļetes, ko viņi protams NEkompensē, neko nevar piedāvāt. Piekrītam citai ekskursijai ar papildus samaksu 25 eiro, īrējam vilciena biļetes turp un atpakaļ, zaudējam naudu, nav piemērotu biļešu uz 31.01, iegādājāmies vilciena biļetes no bezcerības, kas no Kijevas līdz Ļvovai brauc 14 stundas. Infolapā teikts, ka gids sazināsies ar tūristiem dienu iepriekš, neviens nezvanīja, pirms došanās uz dzelzceļa staciju sazvanāmies paši un skaidrojam vai ekskursija notiks. Nokļuvām A terminālī, gaidījām iekāpšanu, sēdvietas bija 41 un 42, reāli autobusā bija 30 cilvēki, izrādās, ka akordu tūre ieņem pirmās vietas, lai tās piedāvātu par atsevišķu piemaksu. Aizbraucām, ātri izgājām muitu, uz Krakovu, laika bija maz. Un tad sākās mūsu problēmas un kā izrādījās TIE IR TIKAI MŪSU, lai gan mana meita ir organizētā ekskursijā un gida pavadībā. Mana meita saslima, zaudēja balsi, sāka klepot, no Krakovas uz Prāgu ir kārtīgs brauciens, viņa klepoja visu ceļu. Prāgā ieradāmies 23.00 viesnīcā, viņa izmērīja temperatūru - 39,2, par laimi iedevu viņai zāles ceļojumam, bet pretdrudža mazā daudzumā, ar grūtībām pēc vairāku medikamentu lietošanas man izdevās temperatūru pazemināt. No rīta brokastīs viņa piegāja pie gides Zorjanas, paziņoja, ka viņai ir slikti, aprakstīja situāciju un jautāja, kur var nopirkt pretdrudža zāles, jo tās viņai beidzas. Gide atbildēja, ka centrā aptiekas un lielākā daļa brīvdienās nestrādā un viss. Mana meita ar temperatūru 37,5 gāja uz centru ar sabiedrisko transportu, ar grupu, kura tika paņemta ekskursijā, paldies Dievam atrada tur aptieku, nopirka sev medikamentus, kas Prāgā ir daudz dārgāki nekā Ukrainā. Esmu no Kijevas, sazinājos ar tūrisma operatoru, caur kuru tika pirkta tūre, lai uzzinātu par medu. apdrošināšana un izdevumu atlīdzināšana, uz ko Saskaņas tūre atbildēja, ka ir sazinājies ar gidu, un viņa apgalvo, ka viņai tikai pajautāja, kur atrodas aptieka un viņa sniedza atbildi, apdrošināšanas gadījuma nav, jo tas netika izsludināts, bet gidam ir apdrošināšanas polise kopš viņa grupas. Vakarā atkal temperatūra bija augsta, nākamajā dienā sēdēju istabiņā, līdz izrakstīšanās brīdim izbraucām no Prāgas 10.00 no rīta. Labi, samierinājās, principā meitai vajadzēja uzstāt uz apdrošināšanu un ārsta izsaukšanu, bet viņai ir 18 gadi, pirmo reizi gāja pati, ārstējās ar pirkto. . Žēl, ka meitai pirmais patstāvīgais ceļojums nebija veiksmīgs un es šo atsauksmi nerakstītu, BET 17.00 bija tie. 20 minūšu pietura, kurā autobuss sāka izbraukt pēc 10 minūtēm bez viņas, un gids Zorjans iedeva viņai apdrošināšanas tālruņa numuru un piedāvāja zvanīt pašai no viesabonēšanas. Un pēc tam es nevarēju izturēt, tas ir tipisks PUCKING, tālruņa numurs ir pilsēta, Kijeva, nav apdrošināšanas nosaukuma, nav pola numura. Apdrošināšana ir derīga Ukrainas teritorijai, autobuss Polijā pie iebraukšanas Ukrainā, man ir jautājums, kur meitai izmantot apdrošināšanu, uz šosejas, McDonaldā? Kāpēc gide nepiedāvāja izmantot apdrošināšanu pirmajā dienā Prāgā, kad viņai jautāja? Un vakarā pat pēc tam, kad viņi sazinājās ar viņu no centrālā biroja, viņa ne tikai nepiedāvāja izmantot apdrošināšanu, viņa nejautāja, kas noticis ar viņas slimo tūristi un tikai pie ieejas Ukrainā, saprotot, ka neviens nekur negriezīsies. , viņa izpildīja savu pienākumu. Šādi Accord tour novērtē savus klientus. Bet viņi organizē tūres visā Eiropā, un mūsu valsts cenšas būt daļa no šīs Eiropas, bet ar tādu pakalpojumu kā Accord Tour mēs joprojām esam tik tālu.. Un ar šādu servisu un zemo izmaksu aviokompāniju parādīšanos, domāju, ka Saskaņa nebūs ilga.