Serviss ir nogājis lejup!

Rakstīts: 4 novembris 2019
Ceļošanas laiks: 11 — 18 oktobris 2019
Viesnīcas vērtējums:
5.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 7.0
apkalpošana: 2.0
Tīrība: 4.0
Uzturs: 7.0
Infrastruktūra: 7.0
Hilton tī klā bā rmenis visu ņ em ar kailā m rokā m, uz replikā m nereaģ ē , ir rupjš . Neviens tev nedos salmiņ u par kokteili, un, ja tu prasi, tad paņ em ar roku pī pi, kur cilvē ks dzer, un iedod tev! Esmu š okā par tik antisanitā riem apstā kļ iem. Nav zinā ms, kad bā rmeņ i mazgā ja rokas un vai vispā r mazgā jā s, bet pē c tam Hilton viesnī cā nejū tas kā kokteilis! Pat ja jū s maksā jā t par viss iekļ auts!

Bet visvairā k biju pā rsteigts un nolē mu uz š o viesnī cu vairs nebraukt, kad reģ istratū rā pē c mana lū guma ieradā s menedž eris, kuram bū tu jā kontrolē bā rmeņ u darbs, tas bija, spriež ot pē c viņ a vizī tkartes, vadī tā ja palī gs vā rdā Lakmals Manasingha, kurš negribī gi uzklausī ja manas sū dzī bas un vē lmes par š ā du bā rmeņ u rī cī bu un teica, ka ņ emt piparmē tru, laimu un citus produktus ar rokā m un ielikt glā zē un piedā vā t viesnī cas viesiem ir pareizi un normā li. Es pat nož ē loju, ka neiefiksē ju š os vā rdus video, š ī s un citu Hilton viesnī cu vadī bai!

Varbū t serviss ir tik ļ oti samazinā jies, ka tas ir lietu kā rtī bā , un š ī vadī tā ja teica, ka bā rmeņ iem it kā jā mazgā rokas, bet tam grū ti noticē t!

Neiesaku sabojā t atvaļ inā jumu un doties uz viesnī cu ar tā diem bā rmeņ iem un menedž eriem! Vispā r jau serviss viesnī cā nav ī paš i labs, skaidrs, ka kontroles nav, tā tad personā ls kaut kā strā dā!

Ē diens arī nav ī paš i labs, vidē ji ķ ē des viesnī cai.

Teritorija nav slikta, ir daudz baseinu, ir vairā ki bē rnu slidkalniņ i. Bet serviss un tik analfabē ti un vienaldzī gi vadī tā ji stipri sabojā iespaidu par viesnī cu un vē lmi atgriezties vē lreiz!
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu