Atpūta ir laba, ja neesat ieradies caur Coral Travel

Rakstīts: 11 novembris 2021
Ceļošanas laiks: 1 — 15 oktobris 2021
Kam autore iesaka viesnīcu?: Relaksējošām brīvdienām
Viesnīcas vērtējums:
8.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 8.0
apkalpošana: 8.0
Tīrība: 8.0
Uzturs: 8.0
Infrastruktūra: 8.0
Viņ i atpū tā s kā pā ris.
Viesnī ca ir lieliska. Ļ oti pieklā jī gi un izglī toti vietē jie.
Valsts vadī ba ir vienkā rš i lieliska, ja viņ i to ir sasnieguš i.
Tač u mums ā rkā rtī gi nepaveicā s, jo ieradā mies caur tū roperatoru Corel Travel.
Uz viņ u broš ū ras vā ka ir rakstī ts: "Jū su svē tki mums ir labā s rokā s. " No š ī s ekskursijas mē s sapratā m: “Tas ir otrā di un pat daudz sliktā k. Viņ iem tikai mū su nauda ir labā s rokā s! Un tas ir viss! "
Es brī dinu visus, kas arī ierodas AAE no Corel Travel AAE, esiet uzmanī gi. Skaties, kā un ko mē s darī jā m. .

Mū su gide bija Inga. Tikš anā s reizē , ierodoties, ar Ingu stā stī ja, ka ieraduš ies otrreiz, jo iepriekš zinā juš i, ka ir reā la iespē ja nokļ ū t Abū Dabī . Mē s lū dzā m viņ ai to atrisinā t un noorganizē t š o ceļ ojumu mū su vietā .
Uzreiz izrā dī jā s, ka viņ a zina mazā k par mums. . Ne jau viņ a mums stā stī ja, bet mē s viņ ai paskaidrojā m, kā tas notiek pē c AAE noteikumiem. Viņ a teica, ka izdomā s. Katram gadī jumam viņ i viņ ai iedeva divus tā lruņ us, dzī vesbiedrus un manu.
Tad viņ i viņ ai pastā vī gi atgā dinā ja par mū su lū gumu. Atbildot uz to, viņ a pastā vī gi rakstī ja: "Es saprotu. " Nedē ļ u vē lā k viņ a raksta: "Tas maksā s 550 USD. " Mē s atbildam: “Labi. Labi. " Atbildot uz to, klusums. Atkal un atkal atgā dinā m par mū su lū gumu. Un atkal klusums. .
Un tā lī dz paš ā m mū su ceļ ojuma beigā m!
Un divas dienas pirms izlidoš anas nejauš i uzzinā m, ka burtiski visi mū su viesnī cā jau ir aizbraukuš i uz Abū Dabī un ir ļ oti apmierinā ti ar ceļ ojumu. Izrā dā s, ka viesnī cā parā dī jā s jauns vī rietis ar treš ā s puses pakalpojumu ekskursiju pasū tī š anai. Viņ š sē ž netā lu no kā pnē m, viesnī cas AJMAN HOTEL vestibilā . Starp citu, š ā ds brauciens maksā.450 dolā rus, nevis 550. Tajā paš ā laikā viss ir skaidri saplā nots. Š odien maksā jam, rī t tests uz covid, parī t brauciens. Un nekā du problē mu!
Ak! ! Nu Inga! ! Interesanti, vai Corel Travel zina, kā tas patiesī bā darbojas? ! Vai arī tā ir viņ u "pakalpojumu" sistē ma?
Pirmajā un vienī gajā tikš anā s reizē Ingei tika samaksā ti 170 USD par braucienu uz MOL tirdzniecī bas centru Dubaijā .

Š oferis, š ķ ietami no Indijas vai Pakistā nas (maš ī nas numurs 39343 L), izlikā s, ka nesaprot labu angļ u valodu, pat izmantojot tieš saistes tulku. Tam nav iespē jams noticē t, jo tas ir pā rbaudī ts tū kstoš iem reiž u.
Š ofera uzvedī ba jau no pirmā s minū tes bija absolū ti mež onī ga, burtiski kaut kā ds naids. Tas tika lasī ts katrā darbī bā . Jau no pirmā s minū tes mē s to skaidri jutā m. 2.5 stundas braucā m pa sastrē gumiem gan turp, gan atpakaļ . Viņ š ieslē dza spē cī gā ko gaisa kondicioniera pū š anu, kas vē rsta tieš i uz mums, 18 grā dos! Un tas arī viss, ar š ausmī gu spē ku tas mums gā za visu ceļ u! ! Viņ i man lū dza darī t 22 grā dus. Nez kā pē c viņ š uztaisī ja 26. Mē s viņ am paskaidrojam, ka mē s prasā m, nekā dā gadī jumā , nevis 26, bet 22 grā dus. Viņ š izliekas, ka nesaprot. Bet pē c 3-4 minū tē m atgriež spē cī gā ko gaisa plū smu pie 18 grā diem, kas vē rsta uz mums! Un kategoriski atsakā s paaugstinā t temperatū ru un samazinā t spē cī gā ko gaisa plū smu! Viņ š izliekas nesaprotam "lū dzu, uzlieciet gaisa kondicionē tā jam divdesmit divus grā dus" (lū dzu, uzlieciet gaisa kondicionierim divdesmit divus grā dus). Tajos, cita starpā , bija simts reizes un tieš saistes tulkotā js. Nevar bū t! It kā nesaprot un viss!
Garā ceļ ojumā cauri nebeidzamiem sastrē gumiem viņ š nemitī gi (! ! ) runā ja pa telefonu, turot pie stū res tikai ar vienu kreiso roku, pat ļ oti lielā ā trumā ! Tajā paš ā laikā viņ š vairā kkā rt izpildī ja vienkā rš i neticamus trikus - ā trumā ar kreiso elkoni saspieda stū ri, savukā rt ar kreiso roku turē ja telefonu, bet ar labo roku sastā dī ja sev nepiecieš amo tā lruņ u numurus. Un tas viss labā ā trumā un tumsā !
Droš i vien tas, ko viņ š stundā m ilgi apsprieda pa telefonu, bija daudz svarī gā ks par mū su droš ī bu! Tā du "braukš anu" nebiju redzē jis! Tas bija TIEŠ Ā M Ļ OTI BĪ STAMI! !

Pē c š ī brauciena mē s abi saaukstē jā mies. Daž as dienas tieš ā m sā p! Un tas ir brī vdienā s!
Mū s pā rsteidz burtiski viss gides Ingas uzvedī bā ! Bezgala pā rsteidzoš i cita starpā ir arī tas, kā pē c viņ a mums nepaskaidroja, ka darba dienā s š ā dus braucienus nedrī kst veikt! Lai nebrauktu maš ī nā pa sastrē gumiem 5 stundas turp un atpakaļ . Kas tas? Nekompetence? ! Vai atklā ti sakot nerē ķ inā ties pret klientiem? !
Mē s pastā stī jā m tū res puisim par š o apbrī nojamo ceļ ojumu (sē ž ot netā lu no AJMAN HOTEL kā pnē m). Viņ š bija ļ oti pā rsteigts. Viņ š jautā : "Viņ iem nav atsauksmju? ! " Nē , mē s sakā m, ka Ingu tas nemaz neinteresē . Tajā paš ā laikā izrā dī jā s, ka š im puisim š ā ds brauciens izmaksā nevis 170, bet 80 dolā rus, un tā das pā rmē rī bas vienkā rš i nevar bū t. Jo tiek ņ emta vē rā brauciena diena, lai nebū tu sastrē gumi, un vadī tā ja attieksme pret klientiem, un attieksme pret braukš anas droš ī bu. Viņ š saka, ka viņ i ir ļ oti stingri attiecī bā uz to.
Atgriež oties no viesnī cas uz lidostu, bijā m rezervē juš i un samaksā juš i par individuā lu transfē ru.

Atbrauca tas pats š oferis. Un viss precī zi atkā rtojā s! ! Atkal spē cī gā kā gaisa plū sma, kas vē rsta tieš i uz mums, 18 grā di. Atkal prasā m 22 grā dus. Atkal viņ š apzinā ti liek 26. Pē c 3 minū tē m viss atgriež as atpakaļ , par 18 grā diem. Tač u š oreiz mū s mā cī ja AAE pastā vī gi dzī vojoš ie tautieš i, kā rī koties ar š ā diem cilvē kiem. Tikko atvē rā m logus blakus esoš ajai maš ī nai. Š oferis tā s nekavē joties aizvē ra. Mē s atvē rā m. Viņ š atkal aizvē rā s. Tad viņ š sā ka aktī vi un dusmī gi lamā ties, turklā t nopietni. Skaidrojam, ka mums ir auksti. Bet viņ š spī tī gi aizver logus. Mē s turpinā m tos atvē rt. Un tik daudzas reizes! ! Ļ oti negribē jā m saaukstē ties un saslimt otrreiz, izbraukš anas dienā , š ofera klaji naidī gā s attieksmes dē ļ .
Nu, serviss no Corel Travel! Vienkā rš i pā rsteidzoš i! Pē c piecdesmit ā rzemju braucieniem mums ir ar ko salī dzinā t. Pievē rsiet uzmanī bu, jo burtiski viss, kas nā ca no Corel Travel, pā rliecinoš i balstā s uz jē dzienu "nevē rī ba pret klientiem un viņ u droš ī bai".
Tas mū s tik ļ oti iespaidoja, ka mē s un mū su mī ļ ie nolē mā m MŪ Ž Ī GI, turpmā k atteikties no Corel Travel pakalpojumiem.
Bet burtiski pirms pieciem mē neš iem, š ī gada maijā , bijā m tajā paš ā viesnī cā , bet pie cita tū roperatora Royl Park ar tieš i tā du paš u maksimā lo pakalpojumu paketi. Un viss bija tikai labi, un individuā ls transfē rs no lidostas un uz lidostu, un š oferu pieklā jī gā uzvedī ba, un ekskursijas, un paskaidrojumi, un gida atsaucī ba, un braukš anas droš ī ba.
Kā izrā dā s, tū roperators var pamatī gi sabojā t savus pā rē jos klientus! Mē s to noteikti nekad neaizmirsī sim. Bet mē s samaksā jā m Corel Travel lielu naudu par savu ceļ ojumu!
Brī niš ķ ī gajai AAE valstij un brī niš ķ ī gajai AJMAN HOTEL, protams, ar to nav nekā da sakara, tač u negatī vais no Corel Travel zvē rī gā s apkalpoš anas izrā dī jā s tik spē cī gs, ka mums kaut kā apriebā s atkal doties uz Emirā tiem. Ž ē l, protams, ka mē s nekad neredzē jā m Abū Dabī .
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu